Školenie Efektívny predaj služieb a udržanie si klientov
Školenie Efektívny predaj služieb a udržanie si klientov
Chcete, aby sa vaši klienti k vám vracali opakovane a odporúčali vás ďalej?
Čo sa naučíte?
- Ako nadviazať silný profesionálny kontakt s klientom, ktorý si vás zapamätá a bude sa k vám chcieť vrátiť.
- Práca s telom klienta – zistíte, na čo si dávať pozor pri poskytovaní služieb, aby sa klient cítil pohodlne a starostlivo ošetrovaný.
- Reč tela – naučíte sa čítať signály klienta a zároveň budete vedieť, ako sa prezentovať, aby ste pôsobili autenticky a presvedčivo.
- Ako prekonať komunikačné bariéry a získať skutočné spojenie s klientom, ktoré vedie k dlhodobej spolupráci.
- Ako bez námahy zvýšiť presvedčivosť vašej komunikácie, aby ste klientov motivovali vracať sa k vám bez pocitu nátlaku.
- Úspešná telefonická komunikácia, ktorá vám pomôže efektívne plánovať ďalšie návštevy a získať viac rezervácií.
- Ako si udržať klientov, vytvárať vzťah založený na dôvere a poskytovať služby, ktoré klienti nielen ocenia, ale budú sa k vám vracať.
- Ako sa odlíšiť od konkurencie a prilákať bonitnejšiu cieľovú skupinu vďaka profesionálnemu a zároveň priateľskému prístupu.
Detaily o školení NIŽŠIE.
Pre výber termínu a registráciu kliknite sem:
viac
Chcete, aby sa vaši klienti k vám vracali opakovane a odporúčali vás ďalej?
Čo sa naučíte?
- Ako nadviazať silný profesionálny kontakt s klientom, ktorý si vás zapamätá a bude sa k vám chcieť vrátiť.
- Práca s telom klienta – zistíte, na čo si dávať pozor pri poskytovaní služieb, aby sa klient cítil pohodlne a starostlivo ošetrovaný.
- Reč tela – naučíte sa čítať signály klienta a zároveň budete vedieť, ako sa prezentovať, aby ste pôsobili autenticky a presvedčivo.
- Ako prekonať komunikačné bariéry a získať skutočné spojenie s klientom, ktoré vedie k dlhodobej spolupráci.
- Ako bez námahy zvýšiť presvedčivosť vašej komunikácie, aby ste klientov motivovali vracať sa k vám bez pocitu nátlaku.
- Úspešná telefonická komunikácia, ktorá vám pomôže efektívne plánovať ďalšie návštevy a získať viac rezervácií.
- Ako si udržať klientov, vytvárať vzťah založený na dôvere a poskytovať služby, ktoré klienti nielen ocenia, ale budú sa k vám vracať.
- Ako sa odlíšiť od konkurencie a prilákať bonitnejšiu cieľovú skupinu vďaka profesionálnemu a zároveň priateľskému prístupu.
Detaily o školení NIŽŠIE.
Pre výber termínu a registráciu kliknite sem:
viac
Na tomto školení vám ukážeme, ako sa stať pre svojich zákazníkov neodolateľným profesionálom, ktorý im ponúka nielen kvalitné služby, ale aj jedinečný zážitok, vďaka ktorému sa budú cítiť špeciálne a radi sa vrátia.
Toto školenie vám poskytne všetky nástroje na to, ako nielen získať nových klientov, ale aj udržať si tých najlepších. Naučte sa, ako budovať lojalitu, získať opakované návštevy a stať sa odborníkom, na ktorého sa vaši klienti budú vždy tešiť. Pripojte sa a zistite, ako efektívne komunikovať, predávať a vytvárať dlhodobé vzťahy, ktoré vám zabezpečia stabilný a úspešný biznis.
Poznámka: Nejedná sa o školenie, kde sa účastníci naučia propagovať svoje služby v médiách (online – sociálne siete, print, TV, ...).
.
Info:
Školiteľka: Mgr. Dagmar Sliacka
Miesto: MK akadémia - školiace centrum, Nová 5, 92101 Piešťany
Čas: 10:00 - 16:00 hod.
Cena: 230 EUR
Maximálny počet miest: 10
Kurz nie je akreditovaný. Po absolvovaní kurzu dostane každý účastník potvrdenie o účasti.
Lektorka Mgr. Dagmar Sliacka je psychologička s 30 ročnou praxou v oblasti psychológie, koučingu, odborného poradenstva a konzultačnej činnosti (www.developing-support.sk).