Pre doručenie balíčkov do Vianoc odporúčame objednať a uhradiť objednávky najneskôr do stredy 18.12.2024 do 8:00.

Školenie Efektívny predaj služieb a udržanie si klientov

Školenie Efektívny predaj služieb a udržanie si klientov


Chcete, aby sa vaši klienti k vám vracali opakovane a odporúčali vás ďalej?

Čo sa naučíte?

- Ako nadviazať silný profesionálny kontakt s klientom, ktorý si vás zapamätá a bude sa k vám chcieť vrátiť.
- Práca s telom klienta – zistíte, na čo si dávať pozor pri poskytovaní služieb, aby sa klient cítil pohodlne a starostlivo ošetrovaný.
- Reč tela – naučíte sa čítať signály klienta a zároveň budete vedieť, ako sa prezentovať, aby ste pôsobili autenticky a presvedčivo.
- Ako prekonať komunikačné bariéry a získať skutočné spojenie s klientom, ktoré vedie k dlhodobej spolupráci.
- Ako bez námahy zvýšiť presvedčivosť vašej komunikácie, aby ste klientov motivovali vracať sa k vám bez pocitu nátlaku.
- Úspešná telefonická komunikácia, ktorá vám pomôže efektívne plánovať ďalšie návštevy a získať viac rezervácií.
- Ako si udržať klientov, vytvárať vzťah založený na dôvere a poskytovať služby, ktoré klienti nielen ocenia, ale budú sa k vám vracať.
- Ako sa odlíšiť od konkurencie a prilákať bonitnejšiu cieľovú skupinu vďaka profesionálnemu a zároveň priateľskému prístupu.

Detaily o školení NIŽŠIE.

Pre výber termínu a registráciu kliknite sem:

Registrovať sa na školenie


viac

230 €
.

Chcete, aby sa vaši klienti k vám vracali opakovane a odporúčali vás ďalej?

Čo sa naučíte?

- Ako nadviazať silný profesionálny kontakt s klientom, ktorý si vás zapamätá a bude sa k vám chcieť vrátiť.
- Práca s telom klienta – zistíte, na čo si dávať pozor pri poskytovaní služieb, aby sa klient cítil pohodlne a starostlivo ošetrovaný.
- Reč tela – naučíte sa čítať signály klienta a zároveň budete vedieť, ako sa prezentovať, aby ste pôsobili autenticky a presvedčivo.
- Ako prekonať komunikačné bariéry a získať skutočné spojenie s klientom, ktoré vedie k dlhodobej spolupráci.
- Ako bez námahy zvýšiť presvedčivosť vašej komunikácie, aby ste klientov motivovali vracať sa k vám bez pocitu nátlaku.
- Úspešná telefonická komunikácia, ktorá vám pomôže efektívne plánovať ďalšie návštevy a získať viac rezervácií.
- Ako si udržať klientov, vytvárať vzťah založený na dôvere a poskytovať služby, ktoré klienti nielen ocenia, ale budú sa k vám vracať.
- Ako sa odlíšiť od konkurencie a prilákať bonitnejšiu cieľovú skupinu vďaka profesionálnemu a zároveň priateľskému prístupu.

Detaily o školení NIŽŠIE.

Pre výber termínu a registráciu kliknite sem:

Registrovať sa na školenie


viac

Na tomto školení vám ukážeme, ako sa stať pre svojich zákazníkov neodolateľným profesionálom, ktorý im ponúka nielen kvalitné služby, ale aj jedinečný zážitok, vďaka ktorému sa budú cítiť špeciálne a radi sa vrátia.

Toto školenie vám poskytne všetky nástroje na to, ako nielen získať nových klientov, ale aj udržať si tých najlepších. Naučte sa, ako budovať lojalitu, získať opakované návštevy a stať sa odborníkom, na ktorého sa vaši klienti budú vždy tešiť. Pripojte sa a zistite, ako efektívne komunikovať, predávať a vytvárať dlhodobé vzťahy, ktoré vám zabezpečia stabilný a úspešný biznis.

Poznámka: Nejedná sa o školenie, kde sa účastníci naučia propagovať svoje služby v médiách (online – sociálne siete, print, TV, ...).

.

Registrovať sa na školenie

Info:

Školiteľka: Mgr. Dagmar Sliacka
Miesto: MK akadémia - školiace centrum, Nová 5, 92101 Piešťany
Čas: 10:00 - 16:00 hod.
Cena: 230 EUR
Maximálny počet miest: 10

Kurz nie je akreditovaný. Po absolvovaní kurzu dostane každý účastník potvrdenie o účasti. 


Lektorka Mgr. Dagmar Sliacka je psychologička s 30 ročnou praxou v oblasti psychológie, koučingu, odborného poradenstva a konzultačnej činnosti (www.developing-support.sk).