Pre doručenie balíčkov do Vianoc odporúčame objednať a uhradiť objednávky najneskôr do stredy 18.12.2024 do 8:00.

Školenie Podpora predaja produktov a služieb

Školenie Podpora predaja produktov a služieb


Chcete získať viac zákazníkov a zvýšiť predaj produktov a služieb vo vašom salóne?

Čo sa naučíte?

- Ako vytvoriť profesionálny a dôveryhodný kontakt so zákazníkmi, ktorý ich presvedčí o kvalite vašich služieb a produktov.
- Ako čítať reč tela – naučíte sa, čo vám „povedia“ klienti bez slov a ako správne reagovať na ich neverbálne signály.
- Kde hľadať nákupné signály a ako rozpoznať, čo klient naozaj chce, aby ste mu ponúkli presne to, čo potrebuje.
- Ako klásť správne otázky a identifikovať očakávania, aby ste mohli prispôsobiť svoju ponuku a presvedčiť ho o tom, že ste ten pravý.
- Ako sa odlíšiť od konkurencie a zaujať kvalitnejšiu, bonitnejšiu klientelu, ktorá vám bude verná a bude sa k vám pravidelne vracať.
- Úspešná telefonická komunikácia – ako správne komunikovať cez telefón, aby ste nielen zarezervovali termín, ale aj predali produkty, ktoré vaše klientky potrebujú.

Detaily o školení NIŽŠIE.

Pre výber termínu a registráciu kliknite sem:

Registrovať sa na školenie


viac

230 €
.

Chcete získať viac zákazníkov a zvýšiť predaj produktov a služieb vo vašom salóne?

Čo sa naučíte?

- Ako vytvoriť profesionálny a dôveryhodný kontakt so zákazníkmi, ktorý ich presvedčí o kvalite vašich služieb a produktov.
- Ako čítať reč tela – naučíte sa, čo vám „povedia“ klienti bez slov a ako správne reagovať na ich neverbálne signály.
- Kde hľadať nákupné signály a ako rozpoznať, čo klient naozaj chce, aby ste mu ponúkli presne to, čo potrebuje.
- Ako klásť správne otázky a identifikovať očakávania, aby ste mohli prispôsobiť svoju ponuku a presvedčiť ho o tom, že ste ten pravý.
- Ako sa odlíšiť od konkurencie a zaujať kvalitnejšiu, bonitnejšiu klientelu, ktorá vám bude verná a bude sa k vám pravidelne vracať.
- Úspešná telefonická komunikácia – ako správne komunikovať cez telefón, aby ste nielen zarezervovali termín, ale aj predali produkty, ktoré vaše klientky potrebujú.

Detaily o školení NIŽŠIE.

Pre výber termínu a registráciu kliknite sem:

Registrovať sa na školenie


viac

Na tomto školení získate praktické nástroje a techniky, ktoré vám umožnia nielen zvýšiť predaj, ale aj vytvoriť dlhodobé a silné vzťahy so svojimi zákazníkmi. Naučíte sa, ako profesionálne podporovať predaj a ako efektívne komunikovať, aby sa vaši klienti cítili špeciálne a vždy sa k vám radi vracali a ako profesionálne komunikovať so svojimi klientmi, vytvárať dôveru a budovať silné vzťahy, ktoré vedú k väčšiemu predaju a spokojnejšej klientele. Počas školenia vám ukážeme, ako efektívne prezentovať svoje služby a produkty tak, aby klienti cítili ich hodnotu a mali chuť sa k vám pravidelne vracať.

Nezmeškajte príležitosť posunúť svoj salón na vyšší level a staňte sa odborníkom na predaj produktov a služieb!

Poznámka: Nejedná sa o školenie, kde sa účastníci naučia propagovať svoje služby v médiách (online – sociálne siete, print, TV, ...).

.

Registrovať sa na školenie

Info:

Školiteľka: Mgr. Dagmar Sliacka
Miesto: MK akadémia - školiace centrum, Nová 5, 92101 Piešťany
Čas: 10:00 - 16:00 hod.
Cena: 230 EUR
Maximálny počet miest: 10

Kurz nie je akreditovaný. Po absolvovaní kurzu dostane každý účastník potvrdenie o účasti.


Lektorka Mgr. Dagmar Sliacka je psychologička s 30 ročnou praxou v oblasti psychológie, koučingu, odborného poradenstva a konzultačnej činnosti (www.developing-support.sk).