Pre doručenie balíčkov do Vianoc odporúčame objednať a uhradiť objednávky najneskôr do stredy 18.12.2024 do 8:00.

Školenie Podpora predaja služieb a/alebo produktov - Úroveň I.

Školenie Podpora predaja služieb a/alebo produktov - Úroveň I.


Najbližšie voľné termíny 6.6.2025, 25.7.2025.

Chcete získať viac zákazníkov a zvýšiť predaj produktov a služieb vo vašom podnikaní?

Školenie je určené pre každého, ženy aj mužov, kto pracuje v pomocných profesiách - kaderníčky, barberky, kozmetičky, trichologičky, nechtárky, pedikérky, fyzioterapeutky, masérky, opatrovateľky, sanitári, zdravotné sestry, asistentky predaja, recepčné, prekladateľky, baristky, čašníčky a iné profesie.

Čo sa naučíte?

- ako si vytvoriť dôveru so zákazníkom?
- ako sa (ne)správať ku klientovi?
- ako čítať reč tela?
- kde hľadať nákupné signály?
- ako si nastaviť správnu cenu?
- ako klásť správne otázky?
- ako sa odlíšiť od konkurencie?
- ako urobiť vašu službu jedinečnou?
- prečo (ne)poskytovať zľavy?

Detaily o školení NIŽŠIE.

Pre výber termínu a registráciu kliknite sem:

Registrovať sa na školenie


viac

230 €
.

Najbližšie voľné termíny 6.6.2025, 25.7.2025.

Chcete získať viac zákazníkov a zvýšiť predaj produktov a služieb vo vašom podnikaní?

Školenie je určené pre každého, ženy aj mužov, kto pracuje v pomocných profesiách - kaderníčky, barberky, kozmetičky, trichologičky, nechtárky, pedikérky, fyzioterapeutky, masérky, opatrovateľky, sanitári, zdravotné sestry, asistentky predaja, recepčné, prekladateľky, baristky, čašníčky a iné profesie.

Čo sa naučíte?

- ako si vytvoriť dôveru so zákazníkom?
- ako sa (ne)správať ku klientovi?
- ako čítať reč tela?
- kde hľadať nákupné signály?
- ako si nastaviť správnu cenu?
- ako klásť správne otázky?
- ako sa odlíšiť od konkurencie?
- ako urobiť vašu službu jedinečnou?
- prečo (ne)poskytovať zľavy?

Detaily o školení NIŽŠIE.

Pre výber termínu a registráciu kliknite sem:

Registrovať sa na školenie


viac

Na tomto školení získate praktické nástroje a techniky, ktoré vám umožnia nielen zvýšiť predaj, ale aj vytvoriť dlhodobé a silné vzťahy so svojimi zákazníkmi. Naučíte sa, ako profesionálne podporovať predaj a ako efektívne komunikovať, aby sa vaši klienti cítili špeciálne a vždy sa k vám radi vracali. Počas školenia vám interaktívne ukážeme, ako efektívne prezentovať svoje služby a produkty tak, aby klienti cítili ich hodnotu a mali chuť sa k vám pravidelne vracať.

Nezmeškajte príležitosť posunúť svoje podnikanie na vyšší level a staňte sa odborníkom na predaj produktov a služieb!

Po úspešnom absolvovaní je možnosť prihlásiť sa na Školenie Úroveň II.

Poznámka: Nejedná sa o školenie, kde sa účastníci naučia propagovať svoje služby v médiách (online – sociálne siete, print, TV, ...).

.

Registrovať sa na školenie

Info:

Školiteľka: Mgr. Dagmar Sliacka
Miesto: MK akadémia - školiace centrum, Nová 5, 92101 Piešťany
Čas: 10:00 - 16:00 hod.
Cena: 230 EUR
Maximálny počet miest: 8

Kurz nie je akreditovaný. Po absolvovaní kurzu dostane každý účastník certifikát o účasti.


Lektorka Mgr. Dagmar Sliacka je psychologička s 30-ročnou praxou v oblasti psychológie, koučingu, odborného poradenstva a konzultačnej činnosti (www.developing-support.sk).