Školenie Podpora predaja služieb a/alebo produktov - Úroveň II.
Školenie Podpora predaja služieb a/alebo produktov - Úroveň II.
Najbližšie voľné termíny 16.5.2025, 20.6.2025.
Ak ste už absolvovali školenie Podpora predaja služieb a/alebo produktov - Úroveň I. určite sa už tešíte na jeho pokračovanie.
Stali ste sa súčasťou komunity ľudí, ktorí na sebe neustále pracujeme, aby sme svojou prácou na detailoch vedeli naše služby vyzdvihnúť na vyššiu úroveň.
Dejú sa mi veci ...
- klienti mi rušia objednané termíny
- na všetko som sama, od obsluhy recepcie až po upratovanie
- bojím sa predávať produkty
- celé dni riešim iba telefonáty
- dávam nezmyselné zľavy, lebo si myslím, že som moc drahá
- nemám čas chodiť na školenia
- v pondelok sa neteším do práce
... naozaj sa mi dejú, alebo si za to môžem sama? Čo mám urobiť pre to, aby sa mi v biznise darilo?
Detaily o školení NIŽŠIE.
Pre výber termínu a registráciu kliknite sem:
viac
Najbližšie voľné termíny 16.5.2025, 20.6.2025.
Ak ste už absolvovali školenie Podpora predaja služieb a/alebo produktov - Úroveň I. určite sa už tešíte na jeho pokračovanie.
Stali ste sa súčasťou komunity ľudí, ktorí na sebe neustále pracujeme, aby sme svojou prácou na detailoch vedeli naše služby vyzdvihnúť na vyššiu úroveň.
Dejú sa mi veci ...
- klienti mi rušia objednané termíny
- na všetko som sama, od obsluhy recepcie až po upratovanie
- bojím sa predávať produkty
- celé dni riešim iba telefonáty
- dávam nezmyselné zľavy, lebo si myslím, že som moc drahá
- nemám čas chodiť na školenia
- v pondelok sa neteším do práce
... naozaj sa mi dejú, alebo si za to môžem sama? Čo mám urobiť pre to, aby sa mi v biznise darilo?
Detaily o školení NIŽŠIE.
Pre výber termínu a registráciu kliknite sem:
viac
Na prvom stretnutí ste sa zoznámili so školiteľkou Dáškou a mali možnosť na vlastnej koži pocítiť ako pracuje. Mohli ste nasledujúce týždne aplikovať v praxi všetko, čo vám ukázala. Toto školenie je pokračovaním úspešného modelu, ktorý funguje.
I na tomto školení získate praktické nástroje a techniky, ktoré vám umožnia nielen zvýšiť predaj, ale aj vytvoriť dlhodobé a silné vzťahy so svojimi zákazníkmi. Naučíte sa, ako profesionálne podporovať predaj a ako efektívne komunikovať, aby sa vaši klienti cítili špeciálne a vždy sa k vám radi vracali. Počas školenia vám interaktívne ukážeme, ako efektívne prezentovať svoje služby a produkty tak, aby klienti cítili ich hodnotu a mali chuť sa k vám pravidelne vracať.
Odporúčame absolvovať až po Školení podpory predaja služieb a/alebo produktov - Úroveň I.
Poznámka: Nejedná sa o školenie, kde sa účastníci naučia propagovať svoje služby v médiách (online – sociálne siete, print, TV, ...).
.
Info:
Školiteľka: Mgr. Dagmar Sliacka
Miesto: MK akadémia - školiace centrum, Nová 5, 92101 Piešťany
Čas: 10:00 - 16:00 hod.
Cena: 230 EUR
Maximálny počet miest: 8
Kurz nie je akreditovaný. Po absolvovaní kurzu dostane každý účastník certifikát o účasti.
Lektorka Mgr. Dagmar Sliacka je psychologička s 30-ročnou praxou v oblasti psychológie, koučingu, odborného poradenstva a konzultačnej činnosti (www.developing-support.sk).